Αρχική Σελίδα / Υγεία / ΈΧΕΤΕ ΑΓΧΟΣ; Πώς επηρεάζει… τα μάτια σας!
ΈΧΕΤΕ ΑΓΧΟΣ; Πώς επηρεάζει… τα μάτια σας!

ΈΧΕΤΕ ΑΓΧΟΣ; Πώς επηρεάζει… τα μάτια σας!

1 Αστέρι2 Αστέρια3 Αστέρια4 Αστέρια5 Αστέρια (Χωρίς αξιολογήσεις)
Παρακαλώ περιμένετε ...

Πώς μπορούν τα μάτια μας να επηρεαστούν από το έντονο στρες; Αν αισθανθούμε ξαφνικά κάποιο ανησυχητικό σύμπτωμα στα μάτια μας, η σκέψη μας αμέσως πηγαίνει σε κάτι πολύ σοβαρό. Και αυτό είναι λογικό, καθώς τα μάτια μας είναι από τα πιο ευαίσθητα και σημαντικά όργανα του σώματος. Το γνωρίζατε όμως πως το στρες μπορεί να επηρεάσει την υγεία των ματιών μας, και να προκαλέσει συμπτώματα;

Τα συμπτώματα

Ανάλογα με το είδος του στρες που βιώνετε, τα μάτια σας μπορεί να έχουν διαφορετικά συμπτώματα. Τις περισσότερες φορές, τα συμπτώματα αυτά δεν θα διαρκέσουν πολύ, ίσως λιγότερο και από μία ώρα. Οτιδήποτε διαρκεί για αρκετό καιρό απαιτεί εξέταση. Τα πιο συνηθισμένα συμπτώματα των ματιών λόγω άγχους είναι τα εξής:

  • πόνος και άβολη αίσθηση
  • ελαφρώς θολή όραση
  • μάτια που δακρύζουν χωρίς λόγο
  • ευαισθησία στο φως

Τι προκαλεί στα μάτια

Όταν πάσχετε από ισχυρό στρες, οι κόρες των ματιών διαστέλλονται, καθώς ο οργανισμός μας θεωρεί πως βρίσκεται σε κίνδυνο και πρέπει να πάρει αποφάσεις άμεσα. Αυτό μπορεί να προκαλέσει ευαισθησία στο φως, αλλά και ελαφρύ πόνο. Επίσης, οι μύες του προσώπου σφίγγονται, περιορίζοντας την ροή του αίματος προς τα μάτια, επιδεινώνοντας τον πόνο και προκαλώντας ακόμη και θολή όραση.

Αποτέλεσμα εικόνας για ΜΑΤΙΑ

Η αντιμετώπιση

Υπάρχουν πολλά συμπτώματα του στρες που μπορείτε να ελέγξετε, αλλά τα συμπτώματα που χτυπάνε τα μάτια είναι εκτός ελέγχου. Το καλύτερο που μπορείτε να κάνετε είναι να διαχειριστείτε τα υπόλοιπα συμπτώματα του στρες.

  • Βεβαιωθείτε ότι παίρνετε αργές, βαθιές αναπνοές. Οι γρήγορες, κοφτές αναπνοές μπορεί να επιδεινώσουν το στρες (και κατά συνέπεια τα συμπτώματα στα μάτια σας).
  • Βρείτε κάτι διαφορετικό να απασχολήσετε το μυαλό σας. Ακούγεται πάρα πολύ απλό (και σίγουρα δεν είναι τόσο εύκολο στην πράξη), αλλά τα αποτελέσματά του μπορεί να είναι θεαματικά.
  • Κάντε λίγη χαλαρή γυμναστική, αν μπορείτε. Η γυμναστική είναι από τους καλύτερους συμμάχους μας ενάντια στο στρες.

Σχετική εικόνα

Από την έντυπη έκδοση του Free Press Magazine “Εντυπάκι”. Δείτε το τεύχος 37 πατώντας εδώ