Αρχική Σελίδα / Πρόσωπα / Συνεντεύξεις / ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΙΩΣΗΦΙΔΟΥ: Επιθετικά εξωστρεφής η πολιτική μας! (ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ)
ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΙΩΣΗΦΙΔΟΥ: Επιθετικά εξωστρεφής η πολιτική μας! (ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ)

ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΙΩΣΗΦΙΔΟΥ: Επιθετικά εξωστρεφής η πολιτική μας! (ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ)

1 Αστέρι2 Αστέρια3 Αστέρια4 Αστέρια5 Αστέρια (Χωρίς αξιολογήσεις)
Παρακαλώ περιμένετε ...

Αναστασία Ιωσηφίδου

 Η πέρα του δέοντως δραστήρια Αναστασία Ιωσηφίδου, πρόεδρος της Δημωφέλεια και υπεύθυνη για την τουριστική ανάπτυξη του Δήμου Καβάλας, σχολιάζει το παρελθόν, το παρόν και το μέλλον  του τουρισμού στον τόπο μας!

Κα Ιωσηφήδου, τα τελευταία δυόμιση χρόνια είστε υπεύθυνη για θέματα τουρισμού στο Δήμο Καβάλας. Πως θα χαρακτηρίζατε την τουριστική πολιτική που ακολουθείτε;

Ο Δήμος Καβάλας, τόσο μέσω της ΔΗΜΩΦΕΛΕΙΑ όσο βέβαια και μέσω της Επιτροπής Τουριστικής Προβολής και Ανάπτυξης, υλοποιεί εδώ και δυόμιση χρόνια μια επιθετική πολιτική στον τομέα του τουρισμού, καθώς σύμφωνα με τα στοιχεία το 70% του ΑΕΠ του Νομού μας αφορά τις υπηρεσίες και ειδικότερα τον τουρισμό. Οι δράσεις μας αφορούν τόσο το «υλικό» όσο και το «αϋλο» κεφάλαιο του τουριστικού μας προϊόντος και συγκεκριμένα αφενός την ενίσχυση των υποδομών με την αύξηση των τουριστικών κλινών, τις επενδύσεις στο πηλοθεραπευτήριο, την αγορά τουριστικού σκάφους σύνδεσης Καβάλας – Αγίου Όρους κλπ. και αφετέρου την ανάδειξη και ενίσχυση της τουριστικής μας ταυτότητας με την καθιέρωση του γαστρονομικού μας προφίλ, την ανάδειξη της πολιτιστικής μας ταυτότητας και την ενίσχυση της προβολής μας. Όλα αυτά δεν έχουν στόχο την πρόσκαιρη αύξηση της επισκεψιμότητας, αλλά να δημιουργήσουν το απαραίτητο εκείνο υπόβαθρο που απαιτείται ώστε η Καβάλα να καθιερωθεί ως τουριστικός προορισμός με στοιχεία μάλιστα προορισμού «αριστείας».

Τι είναι αυτό που κατά την γνώμη σας διαφοροποιεί την πολιτική της σημερινής δημοτικής αρχής στον τουρισμό σε σχέση με τις προηγούμενες διοικήσεις;

Θεωρώ αναμφίβολα ότι η εξωστρέφεια που επιδεικνύει η διοίκησή μας είναι το στοιχείο της διαφοράς μας. Τόσο στον τομέα της τουριστικής προβολής όσο και στο ζήτημα των εστιασμένων αδελφοποιήσεων είναι σαφής η διάθεση μας να «ανοίξουμε την βεντάλια» με στόχευση τις αναδυόμενες και αναπτυσσόμενες αγορές. Έτσι εκτός από την επαναφορά του ενδιαφέροντός μας στις παραδοσιακές αγορές της κεντρικής Ευρώπης όπως η Γερμανία, η Αυστρία, η Ολλανδία κλπ., υπάρχει αναβάθμιση του ενδιαφέροντός μας για την βαλκανική αγορά και ιδιαίτερα αυτή της Τουρκίας και διερεύνηση δυνατοτήτων στις αγορές της Ρωσίας, της Ινδίας, της Κίνας αλλά και των ΗΠΑ. Η στόχευση στις αγορές αυτές σκοπό έχει αφενός την αναδιάρθρωση του μίγματος των επισκεπτών μας και την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου και αφετέρου την προσέλκυση τουριστικών επενδύσεων που είναι το μεγάλο στοίχημα για εμάς.

Είσαστε ικανοποιημένη από την μέχρι σήμερα πορεία του έργου σας;

Κοιτάξτε αναμφίβολα η επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου των τελευταίων δύο ετών και η αύξηση της επισκεψιμότητας, όπως αυτή εκφράζεται μέσα από την εντυπωσιακή αύξηση της πληρότητας των τουριστικών μας κλινών αποτελεί ένα είδος επιβράβευσης των προσπαθειών μας και δεν μπορεί παρά να μας δημιουργεί ένα αίσθημα ικανοποίησης. Προσωπικά όμως εγώ δεν θα επιτρέψω στον εαυτό μου να νιώσει ικανοποιημένη μέχρι να υλοποιηθεί η πρώτη μεγάλη τουριστική επένδυση στην Καβάλα.

Από την έντυπη έκδοση του Free Press Magazine “Εντυπάκι”. Δείτε το τεύχος 26 πατώντας εδώ