Αρχική Σελίδα / Επικαιρότητα / Καβάλα / ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΣ Ε61: Δόθηκε το πράσινο φως για 75εκ.€!
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΣ Ε61: Δόθηκε το πράσινο φως για 75εκ.€!

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΣ Ε61: Δόθηκε το πράσινο φως για 75εκ.€!

1 Αστέρι2 Αστέρια3 Αστέρια4 Αστέρια5 Αστέρια (Χωρίς αξιολογήσεις)
Παρακαλώ περιμένετε ...

Με διθυράμβους ανακοινώθηκε από την Περιφέρεια η ωρίμανση των μελετών και η εξασφάλιση χρηματοδότησης έτσι ώστε να ξεκινήσει η κατασκευή του αυτοκινητόδρομου Ε61. 75 εκ ευρώ θα διατεθούν από το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα της Περιφέρειας ΑΜΘ, για την κατασκευή του τμήματος «Άγιος Αθανάσιος – Σταυρός Αμυγδαλεώνα», μήκους 14,2 χιλιομέτρων. Έτσι θα γίνει δυνατή η κατασκευή ενός κλειστού αυτοκινητοδρόμου με δύο λωρίδες ανά κατεύθυνση, ενδιάμεσο διαχωριστικό και συνολικό πλάτος 17 μέτρων, στον οποίο η επιτρεπόμενη ταχύτητα θα φτάνει τα 100 χλμ./ώρα. Για το τμήμα Άγιος Αθανάσιος – Κρηνίδες θα ακολουθηθεί η ήδη υπάρχουσα χάραξη ενώ για το τμήμα Κρηνίδες – Αμυγδαλεώνας θα δημιουργηθεί νέα χάραξη που θα καταλήγει στην Εγνατία Οδό.

E61 – Ο αυτοκινητόδρομος της λήθης!

Για όσους δεν το γνωρίζουν αλλά και γι΄ αυτούς που πιθανότατα λόγω της παρέλευσης τόσων χρόνων το έχουν ξεχάσει, ο αυτοκινητόδρομος Ε61 έχει συνολικό μήκος 112 χλμ. και όταν δώσει ο Θεός θα συνδέει το τελωνείο του Προμαχώνα, τις Σέρρες και την Δράμα με την Εγνατία Οδό στο ύψος του Αμυγδαλεώνα. Πρωτο σχεδιάστηκε το 2004 και αποτελείται από τα 4 παρακάτω επιμέρους τμήματα:

  1. Την Περιαστική οδό Σερρών, μήκους 15,5 χλμ. και εκτιμώμενο κόστος 90 εκ. ευρώ.
  2. Το τμήμα Σέρρες-Μεσοράχη-Ν. Μπάφρα, μήκους 45 χλμ. και εκτιμώμενο κόστος 200 εκ. ευρώ.
  3. Το τμήμα Ν. Μπάφρα -Δράμα, μήκους 18 χλμ. και εκτιμώμενο κόστος 120 εκ. ευρώ.
  4. Το τμήμα Δράμα-Καβάλα, μήκους 28 χλμ. και εκτιμώμενο κόστος 130 εκ. ευρώ.

Συμπέρασμα

Χρειαστήκαμε κάτι περισσότερο από 15 χρόνια για να φτάσουμε στη χρηματοδότηση (ούτε καν στην κατασκευή) των πρώτων 14 χιλιομέτρων! Κάτι μας λέει πως πολύ λίγοι από εμάς θα τον δουν ολοκληρωμένο!

Από την έντυπη έκδοση του Free Press Magazine “Εντυπάκι”. Δείτε το τεύχος 37 πατώντας εδώ