Αρχική Σελίδα / Για τον Άνδρα / ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΝΤΡΑ: Ξαναβρές τη φόρμα σου!
ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΝΤΡΑ: Ξαναβρές τη φόρμα σου!

ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΝΤΡΑ: Ξαναβρές τη φόρμα σου!

1 Αστέρι2 Αστέρια3 Αστέρια4 Αστέρια5 Αστέρια (Χωρίς αξιολογήσεις)
Παρακαλώ περιμένετε ...

Για κάποιο λόγο μεγαλώνοντας αποδέχεσαι κατά κάποιο τρόπο ότι τα πράγματα έχουν κάπως έτσι: Η μπυροκοιλιά, η έλλειψη ενέργειας και ζωντάνιας, η χαμένη σεξουαλική σου ορμή, τα κρεμασμένα σου στήθη και πάει λέγοντας γίνονται μέρη της καθημερινότητας σου. Μπορεί το άγχος και οι υποχρεώσεις να σου αφήνουν λιγότερο χρόνο για το γυμναστήριο (για να μην μιλήσουμε για τον διάδρομο ή το ποδήλατο που πήρες πέρυσι και κατέληξε κρεμάστρα για τα ρούχα), ωστόσο να θυμάσαι ότι πάντοτε υπάρχει χρόνος για να διορθώσεις τα πράγματα. Κοινώς, ποτέ δεν είναι αργά για να ξαναβρείς τη φόρμα σου!

Αν βρίσκεσαι σε αυτή τη φάση και σκέφτεσαι ότι πρέπει να τραβήξεις Γολγοθά για να ξανακάνεις κορμί βγάλε από το μυαλό σου ότι θα πρέπει να ακολουθήσεις μια εξαντλητική δίαιτα ή διατροφική μανία. Υπάρχει ένα πράγμα που μπορείς να κάνεις πολύ εύκολα!

Ξεκίνα να κινείσαι

Δεν χρειάζεται να ξοδέψεις πολλές ώρες στο γυμναστήριο για να αποκτήσεις καλύτερη φόρμα. Οι ασκήσεις που μπορούν να γίνουν και στο σπίτι ή ένα δίωρο άσκησης την εβδομάδα στο γυμναστήριο είναι καλύτερα από το τίποτα.

Άλλωστε όταν οι άνθρωποι φτάνουν σε τέλμα και αποφασίζουν ξαφνικά να χάσουν βάρος κάνουν δραστικές αλλαγές στον τρόπο ζωής τους. Η αλήθεια, βέβαια, είναι ότι στην αρχή είναι πιο εύκολο να βρεις έναν στόχο γιατί ξέρεις ότι το περιττό βάρος σε κρατάει πίσω. Είναι εύκολο να ακολουθήσεις ευλαβικά μια δίαιτα ή να ασκείσαι ελαφρά για μια εβδομάδα ή και δύο. Ο καθένας μπορεί να ξεκινήσει.

Επαναλαμβανόμενη δράση

Η δράση είναι ένα πρώτο καλό βήμα. Αλλά η επαναλαμβανόμενη δράση (σχεδόν στον αυτόματο) είναι που οδηγεί σε μεγάλες νίκες. Αν οι προσπάθειες να χάσεις κιλά έχουν πάντα οδηγήσει στο ίδιο αποτέλεσμα, και αυτό είναι η αποτυχία, πρέπει να βρεις κάτι να διακόψει τον κύκλο αυτόν. Είναι καλύτερα να εστιάσεις σε μικρές νίκες. Το να επιτύχεις μικρές αλλαγές στις συνήθειές σου θα σε βοηθήσει να πιστέψεις ότι η αλλαγή είναι εφικτή. Ξεκίνα ας πούμε με 10 λεπτά άσκηση την ημέρα και όταν πια αυτό θα έχει γίνει ρουτίνα σου συνεχίζεις την πρόοδο.

Μια απόφαση είναι όλα!

Από την έντυπη έκδοση του Free Press Magazine “Εντυπάκι”. Δείτε το τεύχος 35 πατώντας εδώ