Αρχική Σελίδα / Επικαιρότητα / Καβάλα / ΔΗΜΟΣ ΚΑΒΑΛΑΣ: Με το βλέμμα στην καθημερινότητα!
ΔΗΜΟΣ ΚΑΒΑΛΑΣ: Με το βλέμμα στην καθημερινότητα!

ΔΗΜΟΣ ΚΑΒΑΛΑΣ: Με το βλέμμα στην καθημερινότητα!

1 Αστέρι2 Αστέρια3 Αστέρια4 Αστέρια5 Αστέρια (Χωρίς αξιολογήσεις)
Παρακαλώ περιμένετε ...

Σε συνέντευξη τύπου που δόθηκε στα μέσα του Γενάρη και στα πλαίσια της παρουσίασης του απολογισμού του 2017 και των πλάνων για το 2018, τόσο η δήμαρχος Καβάλας κα. Τσανάκα όσο και ο αντιδήμαρχος Τεχνικών Υπηρεσιών  κ. Τουλκίδης κατέστησαν σαφές πως η καθημερινότητα αποτελεί την βασική στόχευση των προσπαθειών της διοίκησης.

Δ. Τουλκίδης: Χωρίς νοικοκύρεμα δεν μπορείς να πας στα επόμενα!

Χαρακτηριστικά ήταν τα λόγια του κ. Τουλκίδη ο οποίος μεταξύ άλλων ανέφερε: «Όπως και στο σπίτι μας και στη ζωή μας, το 90% των υποχρεώσεων μας, του χρόνου μας και των εργασιών μας είναι καθημερινότητα. Είναι συντήρηση. Είναι νοικοκυριό. Όλοι μας προσπαθούμε πρώτα να έχουμε το σπίτι μας συντηρημένο, καθαρό, ασφαλές, περιποιημένο και έπειτα σχεδιάζουμε για το μέλλον ανακαινίσεις, προεκτάσεις, νέα έπιπλα. Διότι σε ένα σπίτι σαθρό, βρώμικο, κακοσυντηρημένο, που δε θες να μένεις μέσα, γιατί να αλλάξεις κουρτίνες;!
Γιατί λοιπόν είναι διαφορετικά σε έναν δήμο; Και εδώ το νοικοκύρεμα είναι μια σημαντικότατη διαδικασία χωρίς την οποία δε μπορείς να πας στα επόμενα. Τα εμβληματικά  έργα, οι μεγάλες παρεμβάσεις, οι γενναίες αναπλάσεις, είναι λειψές και απομονωμένες όταν δεν καλύπτουμε πρωτίστως τις ανάγκες της καθημερινότητας μας.»

Οι καθημερινές προτεραιότητες

Η αλήθεια είναι πως το μοντέλο αυτό δεν είναι και πολύ σύνηθες στο χώρο της τοπικής αυτοδιοίκησης. Τις περισσότερες φορές η στόχευση του εκάστοτε δημάρχου ήταν να συνδέσει το όνομά του με κάποιο μεγαλεπήβολο έργο ή όραμα που θεωρητικά θα άφηνε εποχή εφόσον ολοκληρωνόταν. Οι ασφαλτοστρώσεις, οι τσιμεντοστρώσεις, οι συντηρήσεις κτιρίων και κοινοχρήστων χώρων, τα σχολεία και οι παιδικές χαρές, οι υποδομές αποκομιδής και διαχείρισης απορριμμάτων δεν είχαν καμία απολύτως προτεραιότητα.

Άμεση επικοινωνία για τα καθημερινά προβλήματα

Για να λύσεις βέβαια τα προβλήματα θα πρέπει πρώτα να τα γνωρίζεις. Στο δήμο Καβάλας λοιπόν οι πολίτες έχουν τη δυνατότητα άμεσης επικοινωνίας των προβλημάτων τους μέσα από τον ενιαίο πενταψήφιο αριθμό εξυπηρέτησης του πολίτη 15451 αλλά και ηλεκτρονικά μέσω της εφαρμογή αναφοράς προβλημάτων «CityCare» στη νέα ιστοσελίδα του δήμου (https://citycare.kavala.gov.gr/). Μέσω της εφαρμογής αυτής τα τμήματα συντηρήσεων έχουν πλέον τη δυνατότητα να καταγράφουν, να ταξινομούν και να παρακολουθούν την πορεία όλων των αιτημάτων και των συντηρήσεων.

Και το Facebook στη μάχη

Κι επειδή οι καβαλιώτες είναι εκπαιδευμένοι να επισημαίνουν τα προβλήματά τους στις, πολύ χρήσιμες κατά τα άλλα, σελίδες προβλημάτων στο Facebook, προετοιμάζεται από το δήμο ειδική σελίδα στο Facebook, επικουρική του CityCare, για την άμεση επικοινωνία των πολίτων με τα τμήματα συντηρήσεων.

Από την έντυπη έκδοση του Free Press Magazine “Εντυπάκι”. Δείτε το τεύχος 30 πατώντας εδώ