Αρχική Σελίδα / Υγεία / Διατροφή / ΔΙΑΤΡΟΦΗ: Μια ανάσα από τις παραλίες!
ΔΙΑΤΡΟΦΗ: Μια ανάσα από τις παραλίες!

ΔΙΑΤΡΟΦΗ: Μια ανάσα από τις παραλίες!

1 Αστέρι2 Αστέρια3 Αστέρια4 Αστέρια5 Αστέρια (Χωρίς αξιολογήσεις)
Παρακαλώ περιμένετε ...

Ήδη οι θερμοκρασίες έχουν ανέβει αρκετά και οι σκέψεις για το πώς θα βγούμε στις παραλίες είναι όλο και πιο συχνές. Οι περισσότεροι αναζητάμε μια γρήγορη λύση όμως οι δίαιτες εξπρές που υπόσχονται θαύματα μόνο κακό μπορούν να προκαλέσουν στον οργανισμό μας. Ιδανικά, θα έπρεπε όλο τον χρόνο να προσέχουμε τη διατροφή μας και να είναι στις προτεραιότητες μας η άσκηση τουλάχιστον 30 λεπτά την ημέρα. Επειδή όμως ποτέ δεν είναι αργά παρακάτω θα βρείτε κάποιες συμβουλές που θα σας βοηθήσουν να ξεκινήσετε.

1. Συμβουλευτείτε έναν ειδικό ή οργανώστε μόνοι σας ένα υγιεινότερο πλάνο διατροφής.

2. Βάλτε πρόγραμμα. 

Οργανώστε το ψυγείο και τις προμήθειές σας σύμφωνα με το πλάνο σας! Φτιάξτε το πρόγραμμα πριν πεινάσετε και στη συνέχεια ψωνίστε όλα τα απαραίτητα υλικά. Με αυτόν τον τρόπο θα έχετε πάντα στη διάθεσή σας κάτι υγιεινό να τσιμπήσετε!

3. Ρυθμίστε τις ώρες του φαγητού σας ανάλογα με τις ώρες εργασίας σας και τις δραστηριότητες σας.

4. Αλλάξτε ποιοτικά τις διατροφικές σας συνήθειες.

Ελαττώστε την κατανάλωση υδατανθράκων και δώστε περισσότερο χώρο στο διαιτολόγιό σας σε πρωτεϊνούχες τροφές, φυτικές ίνες, φρούτα και λαχανικά. Στόχος είναι το θερμιδικό ισοζύγιό σας να είναι αρνητικό, χωρίς να παραλείπετε να καλύπτετε τις ημερήσιες ανάγκες σας με ισορροπημένα γεύματα.

5.Πίνετε νερό

Όταν πρωτοξεκινάμε δίαιτα, το μεγαλύτερο μέρος της απώλειας βάρους οφείλεται στα υγρά που χάνουμε. Ακούγεται αντιφατικό, αλλά πρέπει να πίνετε αρκετό νερό για να φύγουν τα υγρά και να επιταχυνθεί η διαδικασία καύσης του λίπους. Επίσης δοκιμάστε να πίνετε περισσότερο νερό ειδικά πριν από κάθε γεύμα σας. Θα διαπιστώσετε ότι θα χορταίνετε πιο γρήγορα, τρώγοντας λιγότερο φαγητό!

6. Πίνετε αντιοξειδωτικά ροφήματα.

Το πράσινο τσάι περιέχει αντιοξειδωτικά συστατικά που μπορούν να αυξήσουν την καύση του λίπους και να σας βοηθήσουν να χάσετε πιο εύκολα βάρος. Αντικαταστήστε λοιπόν το αναψυκτικό με γλυκαντικά που συνηθίζετε να πίνετε, με ένα ποτήρι παγωμένο πράσινο τσάι!

7.Μην χάνετε τον ύπνο σας.

Ένας καλός και χορταστικός ύπνος θα μειώσει ο αίσθημα της πείνας και θα αυξήσει το αίσθημα του κορεσμού ενώ παράλληλα μειώνονται και οι κίνδυνοι που επιφυλάσσει στον μεταβολισμό μας η έλλειψή του.

8.Γυμναστείτε!

Με τον τρόπο αυτό και θα ενισχύσετε τις καύσεις σας αλλά και θα αποκτήσετε ένα πιο σφιχτό και καλοσχηματισμένο σώμα!

9.Μη βιάζεστε!

Τα αποτελέσματα σε μια δίαιτα εξαρτώνται από μικρά καθημερινά βήματα που θα αλλάξουν ολοκληρωτικά τον τρόπο ζωής σας. Υιοθετήστε έναν πιο υγιεινό τρόπο ζωής και η διατήρηση του επιθυμητού βάρους θα είναι παιχνιδάκι!

Καλό Καλοκαίρι!!!

Από την έντυπη έκδοση του Free Press Magazine “Εντυπάκι”. Δείτε το τεύχος 32 πατώντας εδώ