Αρχική Σελίδα / Υγεία / Διατροφή / ΔΙΑΤΡΟΦΗ: 5 Μύθοι &… οι αλήθειες τους!
ΔΙΑΤΡΟΦΗ: 5 Μύθοι &… οι αλήθειες τους!

ΔΙΑΤΡΟΦΗ: 5 Μύθοι &… οι αλήθειες τους!

1 Αστέρι2 Αστέρια3 Αστέρια4 Αστέρια5 Αστέρια (Χωρίς αξιολογήσεις)
Παρακαλώ περιμένετε ...

Αποτέλεσμα εικόνας για ΝΕΡΟ1ος ΜΥΘΟΣ: Η ημερήσια πρόσληψη νερού πρέπει να είναι 8-10 ποτήρια!

Η ΑΛΗΘΕΙΑ: Η ημερήσια κατανάλωση νερού εξαρτάται από τις ανάγκες του κάθε ατόμου. Διαφορετικές ανάγκες έχει ένα άτομο που αθλείται και άλλες ανάγκες έχει ένας άνθρωπος που καταναλώνει μεγάλες ποσότητες φρούτων και λαχανικών. Επιπλέον, σύμφωνα με το επιστημονικό έντυπο «Journal of the Αmerican Society of Νephrology», οι επιστήμονες Dan Νegoianu και Stanley Goldfarb σε δημοσίευσή τους, κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι «δεν υπάρχει καθαρή ένδειξη για τα οφέλη της κατανάλωσης μεγάλων Αποτέλεσμα εικόνας για ΜΑΥΡΟ ΑΣΠΡΟ ΨΩΜΙποσοτήτων νερού».

2ος ΜΥΘΟΣ: Το μαύρο ψωμί περιέχει λιγότερες θερμίδες από το άσπρο!

Η ΑΛΗΘΕΙΑ: Η μεγαλύτερη διαφορά που έχει το μαύρο ψωμί σε σχέση με το άσπρο, είναι ότι περιέχει περισσότερες φυτικές ίνες, καθώς και ότι είναι πιο πλούσιο σε βιταμίνες του συμπλέγματος Β, το οποίο έχει θετικές επιδράσεις τόσο στη λειτουργία του νευρικού μας συστήματος όσο και στο μεταβολισμό μας. Το θερμιδικό του περιεχόμενο όμως είναι σχεδόν το ίδιο με το άσπρο ψωμί.

Σχετική εικόνα3ος ΜΥΘΟΣ: Ορισμένοι συνδυασμοί τροφών παχαίνουν!

Η ΑΛΗΘΕΙΑ: Κάτι τέτοιο φυσικά και δεν ευσταθεί… Από την αρχαία Ελλάδα ως σήμερα οι τροφές συνδυάζονταν. Στην πραγματικότητα, για να είναι ένα γεύμα πλήρες, χρειάζεται να συνδυαστούν τροφές από όλες τις κατηγορίες θρεπτικών συστατικών (υδατάνθρακες, πρωτεΐνη και Σχετική εικόναλιπαρά) προκειμένου ο οργανισμός να μπορέσει να ανταπεξέλθει σωστά στις ενεργειακές του ανάγκες.

4ος ΜΥΘΟΣ: Τα λευκά ποτά είναι διαίτης!

Η ΑΛΗΘΕΙΑ: Όλα τα αλκοολούχα ποτά δίνουν ενέργεια ανάλογη της περιεκτικότητάς τους σε αλκοόλ, ενώ το χρώμα τους δεν παίζει απολύτως κανέναν ρόλο. Αν για παράδειγμα συγκρίνουμε τη βότκα (λευκό ποτό) με το ουίσκι (και τα δυο ποτά περιέχουν περίπου 40% σε αλκοόλ) στα 100γρ. μας δίνουν και τα δυο ποτά 280 θερμίδες περίπου.

5ος ΜΥΘΟΣ: Τα φρέσκα προϊόντα είναι πιο θρεπτικά από τα κατεψυγμένα!

Η ΑΛΗΘΕΙΑ: Τις περισσότερες φορές αντιμετωπίζουμε τα κατεψυγμένα προϊόντα με δυσπιστία και τα θεωρούμε πολύ χαμηλότερης αξίας από τα φρέσκα, τα οποία έχουν σίγουρα πιο έντονο άρωμα και Σχετική εικόναγεύση. Αν όμως τα συγκρίνουμε ως προς τη διατροφική τους αξία, θα συμπεράνουμε ότι τα κατεψυγμένα είναι μια καλή επιλογή.

Αυτό αφορά κυρίως τα φρεσκοκατεψυγμένα προϊόντα που με το σωστό τρόπο συντήρησης, συσκευασίας και κατάψυξης, μπορούν ακόμη να θεωρούνται ισάξια με τα φρέσκα. Ειδικά όσον αφορά για τα κατεψυγμένα φρούτα και λαχανικά μπορεί να υπερτερούν όσων «φρέσκων» έχουν παραμείνει για αρκετό καιρό στο ράφι ή έχουν παραχθεί πριν από πολλές ημέρες και εισαχθεί από το εξωτερικό.

Από την έντυπη έκδοση του Free Press Magazine “Εντυπάκι”. Δείτε το τεύχος 34 πατώντας εδώ