Τελευταία Νέα
Αρχική Σελίδα / Επικαιρότητα / ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΓΝΩΜΙΚΩΝ: Καθαρός ουρανός αστραπές δεν φοβάται VS κοντά στα ξερά καίγονται και τα χλωρά!
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΓΝΩΜΙΚΩΝ:  Καθαρός ουρανός αστραπές δεν φοβάται VS  κοντά στα ξερά καίγονται και τα χλωρά!

ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΓΝΩΜΙΚΩΝ: Καθαρός ουρανός αστραπές δεν φοβάται VS κοντά στα ξερά καίγονται και τα χλωρά!

1 Αστέρι2 Αστέρια3 Αστέρια4 Αστέρια5 Αστέρια (Χωρίς αξιολογήσεις)
Παρακαλώ περιμένετε ...

Η τουριστική σεζόν άρχισε. Έχεις τον έλεγχο της επιχείρησης σου; Νομίζεις!

Η επιχείρηση ως ζωντανός οργανισμός επηρεάζεται από δεκάδες παραμέτρους που δεν αντιλαμβανόμαστε. Επαναπαυόμενοι στην ομαλή επιχειρηματική καθημερινότητα δημιουργούμε τον δικό μας «κόσμο» όπου δαιμονοποιούμε κάθε παρέμβαση που ταράσσει τα νερά. Όμως επειδή τουρίστες θέλουμε και του χρόνου, ποτέ δεν πρέπει να δεχόμαστε την εισερχόμενη «αρνητικότητα» ως πρόβλημα αλλά ως δέλεαρ, αφύπνιση και αλλαγή παραγόντων στο επιχειρείν.

Καθαρός ουρανός αστραπές δεν φοβάται

Η καθημερινότητα μιας επιχείρησης χωρίζεται σε 2 κομμάτια. Από την πόρτα και μέσα και από την πόρτα και έξω. Η εσωτερική οργάνωση και εύρυθμη λειτουργία μπορεί να μεγιστοποιήσει τα κέρδη αλλά σε συνάρτηση με το τι θέλει (και αν το θέλει) ο πελάτης, ο οποίος είναι εκτός πόρτας. Θεωρώντας ότι έχουμε ένα ασφαλές εσωτερικό περιβάλλον, προσεγγίζουμε μεν την τέλεια βιωσιμότητα, αλλά και πάλι όλα εξαρτώνται από το εξωτερικό περιβάλλον (ζήτηση/τι θέλει ο πελάτης). Άρα δεν υπάρχει σταθερή επιχείρηση με τέλειο προϊόν, αν δεν είναι σταθερός και «τέλειος» ο πελάτης. Και ποιος κάνει έναν πελάτη τέλειο; Η διαφήμιση, η συνήθεια, η καταναλωτική εμπειρία, ή μήπως η τσέπη του;

Κοντά στα ξερά καίγονται και τα χλωρά     

Ποια η ωφέλεια αν έχεις το τέλειο προϊόν αλλά δεν μπορεί να σου το πληρώσει ο πελάτης και ποια η ωφέλεια αν έχεις τέλειο προϊόν και τέλειο πελάτη, όμως το οικονομικό/φορολογικό πλαίσιο αλλάζει συνεχώς; Ναι, μπορεί το προϊόν που θέλεις να πουλάς να είναι τέλειο για την Καβάλα, αλλά η μη προτίμηση του λόγω έλλειψης ρευστότητας του πελάτη σου το υποβιβάζει τιμολογιακά και ποιοτικά σε προϊόν που πωλείται στο Μπαγκλαντές. Άρα αναγκαστικά απαιτείται η μεγίστη προσέγγιση στο συγκεκριμένο αγοραστικό κοινό, είτε ξέρει τι θέλει να αγοράσει είτε δεν ξέρει.

Συμπέρασμα

Ο πελάτης και οι κυβερνήσεις έχουν πάντα δίκιο. Από αυτούς περιβάλλεσαι και από αυτούς εξαρτάσαι. Εκτός αν έχεις επιχείρηση σε ρόδες και μπορείς να την μετακομίσεις σε πιο φιλικό περιβάλλον. Εμείς λοιπόν που δεν έχουμε ρόδες, ας αφήσουμε τις συλλογικές παρεμβάσεις (π.χ. φορολογία), και ας επικεντρωθούμε στον πελάτη. Ούτως ή άλλως οι συλλογικές παρεμβάσεις εφαρμόζονται και στους ανταγωνιστές μας. Φυσικά αν διατηρήσουμε υψηλό επίπεδο παροχής ανεβάζουμε την αξία στο εθνικό-τουριστικό προϊόν μας και παράλληλα καλιμπράρουμε την μελλοντική επιλογή του πελάτη προς το καλύτερο που αντιπροσωπεύουμε. Αλλά πόσοι έχουμε την ευχέρεια να σπείρουμε και να περιμένουμε τα μελλοντικά αλώνια; Οι λογαριασμοί τρέχουν.

Από την έντυπη έκδοση του Free Press Magazine “Εντυπάκι”. Δείτε το τεύχος 33 πατώντας εδώ