Αρχική Σελίδα / Επικαιρότητα / Νέστος / ΟΛΚ: Κυκλοφορία βαρέων οχημάτων στον οικισμό της Κεραμωτής!
ΟΛΚ: Κυκλοφορία βαρέων οχημάτων στον οικισμό της Κεραμωτής!

ΟΛΚ: Κυκλοφορία βαρέων οχημάτων στον οικισμό της Κεραμωτής!

1 Αστέρι2 Αστέρια3 Αστέρια4 Αστέρια5 Αστέρια (Χωρίς αξιολογήσεις)
Παρακαλώ περιμένετε ...

Σε απάντηση δηλώσεων στα τοπικά ΜΜΕ που αφορούν την ανάκληση της απόφαση του Συντονιστή της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Μακεδονίας – Θράκης, σχετικά με τον περιορισμό κυκλοφορίας βαρέων οχημάτων στον οικισμό της Κεραμωτής αναφέρουμε τα εξής :

Επτά (7) λόγοι αναφέρονται στην Απόφαση ανάκλησης του περιορισμού κυκλοφορίας βαρέων οχημάτων στον οικισμό της Κεραμωτής από τον Συντονιστή Αποκεντρωμένης Διοίκησης Μακεδονίας Θράκης, ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ Ο.Λ.Κ. Α.Ε. και για του λόγου το αληθές τους παραθέτουμε παρακάτω:

-Το με αριθ. πρωτ. 14698/02-08-2018 έγγραφο του Τμήματος Διοικητικού Οικονομικού Ν.Καβάλας, με το οποίο διαβιβάζει στην Υπηρεσία μας την από 27-7-2018 προσφυγή του Δήμου Θάσου κατά της αριθμ.1623/07-06-2018 απόφασης του Συντονιστή της Α.Δ.Μ.Θ. (απ ΔΙΠΕΧΩΣ 3100/7-8-2018).

-Την από 27-7-2018 Προσφυγή του Δήμου Θάσου κατά της αριθμ.1623/07-06-2018 απόφασης του Συντονιστή της Α.Δ.Μ.Θ. (απ ΔΙΠΕΧΩΣ 3009/31-7-2018).

-Το από 01-08-2018 υπόμνημα του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Μαρμάρου Μακεδονίας Θράκης (απ ΔΙΠΕΧΩΣ 3112/7-8-2018).

-Το με αριθ. πρωτ. ΔΥΟ/4122/Φ211/08-08-2018 έγγραφο του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, με το οποίο διαβιβάζει στην υπηρεσία μας την από 26-7-2018 Προσφυγή των «ΚΞ ΕΓ -Ο/Γ Πλοίων Καβάλας- Θάσου » κατά της 1623/07-06-2018 απόφασης του Συντονιστή της Α.Δ.Μ.Θ. (απ ΔΙΠΕΧΩΣ 3182/7-8-2018).

-Το υπ’αριθ. πρωτ. 2131.2/4191/08-08-2018 έγγραφο του Κεντρικού Λιμεναρχείου Καβάλας σύμφωνα με το οποίο μέχρι σήμερα δεν υφίστανται δρομολόγια με σύμβαση ανάθεσης δημόσιας υπηρεσίας μεταξύ της νήσου Θάσου και των λιμένων «Ελευθερών» και «Φίλιππος Β’» και ότι στην θαλάσσια διαδρομή Θάσου-Ελευθερών εκτελούνται ειδικά δρομολόγια μεταφοράς καυσίμων. (απ ΔΙΠΕΧΩΣ 3185/9-8-2018).

-Επειδή, «συλλογική αρμοδιότητα, με διαδοχική δήλωση της βούλησης των αρμοδίων οργάνων, υπάρχει στην περίπτωση της ρητής έγκρισης της πράξης ενός διοικητικού οργάνου από άλλο διοικητικό όργανο. Η πράξη που υπόκειται σε έγκριση δεν έχει εκτελεστό χαρακτήρα πριν από την έγκρισή της, ενσωματώνεται δε στη ρητή εγκριτική πράξη (ΣΕ 2898/1983, 3694/1987). Στην έννοια της έγκρισης περιλαμβάνεται και ο έλεγχος της νομιμότητας περιλαμβάνεται και ο έλεγχος της σκοπιμότητας. Το όργανο που έχει αρμοδιότητα έγκρισης μπορεί να εγκρίνει ή να μην εγκρίνει την πράξη που υπόκειται σε έγκριση, όχι όμως και να την τροποποιήσει (ΣΕ 1767/1962), εκτός εάν η αρμοδιότητα για τροποποίηση προβλέπεται ρητά από τις σχετικές διατάξεις.» (Επαμεινώνδας Σπηλιωτόπουλος, ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ, 14η έκδοση, 2011, τόμος Ι, σελ. 149 παρ. 141).

-Το γεγονός ότι προέκυψαν ζητήματα εφικτότητας της άμεσης εφαρμογής των διαλαμβανομένων στην τροποποίηση κυκλοφοριακής μελέτης Δ.Κ. Κεραμωτής, όπως αυτή εγκρίθηκε διά της υπ’αριθ.35/2018 (ΑΔΑ: ΩΤΤΣΩΚΣ-26Η) απόφασης του Δημοτικού Συμβουλίου Δήμου Νέστου, δεδομένου ότι δεν είναι έτοιμες εναλλακτικές πορθμειακές γραμμές από και προς το νησί της Θάσου.

-Το γεγονός ότι διά της υπ’αριθ.πρωτ.1623/07-06-2018 κανονιστικής αποφάσεως του Συντονιστή της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Μακεδονίας-Θράκης, εκδοθείσας κατ’ ενάσκηση της υπό του άρθρου 52 του Ν.2696/1999 προβλεπόμενης συλλογικής αρμοδιότητας, παρασχέθηκε ρητή έγκριση σε μέρος και όχι επί του συνόλου της υπ’αριθ.35/2018 απόφασης του Δημοτικού Συμβουλίου Δήμου Νέστου και της δι’ αυτής εγκριθείσας τροποποίησης της κυκλοφοριακής μελέτης του Δήμου Κεραμωτής, παραλειπομένων των κεφαλαίων:

• της ιδρύσεως δύο νέων οργανωμένων χώρων στάθμευσης υπό τη διαχείριση της Δημοτικής Αρχής (Δημοτικά Parking) σε τμήματα των ελεύθερων από χρήση ΟΤ 47 και 92,
• της ιδρύσεως νέας πορθμειακής γραμμής Λιμένας Θάσου – Φίλιππος Β’,
• της πεζοδρομήσεως τμήματος δυτικού παραλιακού μετώπου (οδός Ξαστέρου από ΟΤ 34 έως ΟΤ 43), εισάγοντας (ή συνιστώντας) ούτω τροποποίηση της ως άνω υπό έγκριση κανονιστικής αποφάσεως του Δημοτικού Συμβουλίου, χωρίς αυτή να προβλέπεται ρητά από τις σχετικές διατάξεις.

Για κάποιους όμως που εκφέρουν δημόσιο λόγο, υπεύθυνος είναι ο Οργανισμός Λιμένα Καβάλας γιατί δεν κατασκεύασε, παρά την υπόσχεση του, ράμπα στον Λιμένα ΦΙΛΙΠΠΟΣ Β΄ για την εξυπηρέτηση των Ε/Γ-Ο/Γ. Η Ο.Λ.Κ. Α.Ε. δεν υποσχέθηκε τίποτα για τον απλούστατο λόγο ότι η ράμπα ΥΠΑΡΧΕΙ. Αντίθετα, έκανε δεκτή την πρόταση του Δήμου Νέστου για προσέγγιση Ε/Γ-Ο/Γ στον ΕΜΠΟΡΙΚΟ ΛΙΜΕΝΑ ΦΙΛΙΠΠΟΣ Β΄, δεν προσέφυγε κατά της κυκλοφοριακής μελέτης του Δήμου Νέστου, παρότι συμπεριελάμβανε τμήματα της Χερσαίας Ζώνης Λιμένα χωρίς καν να ζητηθούν οι απόψεις της, σεβόμενη τα αιτήματα της τοπικής κοινωνίας.

ΑΥΤΑΠΑΤΗ , ΑΓΝΟΙΑ Η ΣΥΝΕΙΔΗΤΟ ΨΕΥΔΟΣ , τα συμπεράσματα των πολιτών, εμάς πλέον τίποτα δεν μας εκπλήσσει.