Αρχική Σελίδα / Επικαιρότητα / ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟΣ 2018: Συγκυρίες ή λάθος όδευση;
ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟΣ 2018: Συγκυρίες ή λάθος όδευση;

ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟΣ 2018: Συγκυρίες ή λάθος όδευση;

1 Αστέρι2 Αστέρια3 Αστέρια4 Αστέρια5 Αστέρια (Χωρίς αξιολογήσεις)
Παρακαλώ περιμένετε ...

Μετά το προηγούμενο άρθρο (πόσο τουριστική μπορεί να γίνει η Καβάλα), ήρθε η ώρα του απολογισμού. Και σαφώς δεν ήταν το αναμενόμενο καλοκαίρι με βάση τις προσδοκίες που κυκλοφορούσαν στην τουριστική αγορά.

Συγκυρία πρώτη: Η υποτίμηση της τούρκικης λίρας

Δημιούργησε ένα αρκετά φτηνό τουριστικό προϊόν στην απέναντι χώρα και αρκετοί προτίμησαν φτηνές διακοπές. Για τον ίδιο λόγο οι Τούρκοι που κατέκλυζαν την Βόρεια Ελλάδα, άπλα εξαφανίστηκαν αφού ήθελαν τέσσερις φορές περισσότερα χρήματα για βίζα.

Συγκυρία δεύτερη: Τα καιρικά φαινόμενα

Σχεδόν μέχρι της 20 Ιουλίου βροχές και κρύο στην Ελλάδα ενώ σχεδόν σε όλη την Ευρώπη καύσωνας. Γιατί να μετακινηθεί ο ανερχόμενος Ευρωπαίος τουρίστας;

Καλύτερη η συνέχεια

Από τη στιγμή που σταμάτησαν οι βροχές τα καταλύματα, επαγγελματικά και μη (airbnb), άρχισαν να έχουν πληρότητα. Αξίζει να αναφερθεί ότι οι κατοικίες που μισθώθηκαν με τη μορφή της βραχυχρόνιας ενοικίασης, αυξήθηκαν ραγδαία (ανεπισήμως υπολογίζεται ότι ήταν περίπου 500). Προσοχή όμως! Η ενοικίαση της κατοικίας είναι «εύκολο χρήμα», αλλά πλέον διαφαίνεται ότι θα μπουν σοβαροί κανόνες. Παρακολουθήστε τις εξελίξεις και τους κανονισμούς που έχουν ανακοινωθεί, αλλά και αυτούς που θα έρθουν στο μέλλον.

Η ανάπτυξη του αεροδρομίου μας φέρνει πιο κοντά στη Δυτική Ευρώπη, το όποιο είναι και ένα ζητούμενο. Όπως έχω ξαναγράψει, πιστεύω ότι οι επαγγελματίες θα πρέπει να στραφούν στον τουρισμό από την Ευρώπη και τις βόρειες Σκανδιναβικές χώρες. Διότι μιλάμε για «πελάτες» υψηλού εισοδήματος με κουλτούρα προγραμματισμένων διακοπών. Αν προσθέσουμε και τους βαλκάνιους, μπορούμε να δημιουργήσουμε το επιθυμητό αποτέλεσμα.

Καταληκτικά, θα ήθελα να πω ότι οι «συγκυρίες» είναι κάτι το οποίο πρέπει να το υπολογίζουμε σαν αριθμητή, αλλά ο παρανομαστής είμαστε εμείς που ασχολούμαστε με τον τουρισμό και πρέπει να είμαστε έτοιμοι σε όλα τα επίπεδα. Στις αλλαγές της καθημερινότητας, στις ανάγκες των πελατών και πάνω απ’ όλα να παραμένουμε εκπαιδευμένοι.

Από την έντυπη έκδοση του Free Press Magazine “Εντυπάκι”. Δείτε το τεύχος 34 πατώντας εδώ