Αρχική Σελίδα / Για τη Γυναίκα / Παιδί - Εκπαίδευση / 6ο ΓΕΛ ΚΑΒΑΛΑΣ: Στην Κοΐμπρα της Πορτογαλίας με το πρόγραμμα ERASMUS+ «European SteptoStopCyberbullying»!
6ο ΓΕΛ ΚΑΒΑΛΑΣ: Στην Κοΐμπρα της Πορτογαλίας με το πρόγραμμα ERASMUS+ «European SteptoStopCyberbullying»!

6ο ΓΕΛ ΚΑΒΑΛΑΣ: Στην Κοΐμπρα της Πορτογαλίας με το πρόγραμμα ERASMUS+ «European SteptoStopCyberbullying»!

1 Αστέρι2 Αστέρια3 Αστέρια4 Αστέρια5 Αστέρια (Χωρίς αξιολογήσεις)
Παρακαλώ περιμένετε ...

Το 6ο Γενικό Λύκειο Καβάλας συμμετέχει στο Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα  ‘’European SteptoStopCyberbullying’’ (Ευρωπαϊκή Πρωτοβουλία για να σταματήσει ο Εκφοβισμός μέσω του Διαδικτύου), το οποίο είναι ένα από τα προγράμματα Erasmus +, δράση ΚΑ2, που υλοποιούνται στο Σχολείο.

Στοπλαίσιο αυτού του Προγράμματος δύο εκπαιδευτικοί και οκτώ μαθητές της Β΄ Τάξης, επισκέφθηκαν την Κοΐμπρα της Πορτογαλίας σε μια διεθνική συνάντηση τεσσάρων χωρών, η οποία είχε σαν στόχο την προσέγγιση του θέματος μέσω έρευνας, σεμιναρίων και διδασκαλίας στο σχολείο (EscolaSecundáriaQuintadasFlores) της πόλης που τους φιλοξένησε. Ο κύκλος των μαθημάτων πραγματοποιούνταν από τις 9.00 το πρωί μέχρι τις 5.00 το απόγευμα.

Οι εντυπώσεις μαθητών και εκπαιδευτικών:

«Επιστρέφοντας από την Κοΐμπρα, έχουμε την ευκαιρία να μοιραστούμε μαζί σας λίγες εικόνες από την πρώτη συνάντησή μας με μαθητές από τέσσερις χώρες, και την τόσο εποικοδομητική συνεργασία πάνω στο πρόγραμμά μας με θέμα ‘’European SteptoStopCyberbullying’’. Σ’ αυτήν την πρώτη συνάντηση κάθε χώρα είχε την ευκαιρία να παρουσιάσει το εκπαιδευτικό σύστημα της (στο πρόγραμμα συμμετέχουν η Ελλάδα, η Τουρκία, η Ιταλία και η Πορτογαλία) και να καταλήξει σε μια συγκριτική μελέτη των εκπαιδευτικών συστημάτων. Στη συνέχεια ενημερωθήκαμε, τόσο εμείς όσο και οι μαθητές, από εξειδικευμένους κρατικούς φορείς και από πανεπιστημιακούς καθηγητές για την έκταση του φαινομένου «cyberbullying», τις συνέπειες και τους τρόπους αντιμετώπισής του. Παράλληλα, μέσω από βιωματικές ασκήσεις έγινε η προσπάθεια να αποκτήσουμε ενσυναίσθηση, τόσο για τον ρόλο του θύματος όσο και για τον ρόλο του θύτη και να διαπιστώσουμε ότι και οι δυο χρήζουν βοήθειας. Επίσης, πραγματοποιήθηκε έρευνα που είχε σαν στόχο να αναδείξει κατά πόσο η κάθε χώρα είχε επίγνωση της έκτασης αυτού του φαινομένου.

Πολύτιμη εμπειρία για μας υπήρξε η ζεστή φιλοξενία των συναδέλφων και των μαθητών αυτής της όμορφης χώρας, που με μεγάλη χαρά μας ξενάγησαν στη μεσαιωνική τους πόλη.

Μέσα απ’ αυτήν την εμπειρία είχαμε την ευκαιρία να γνωριστούμε μαθητές και εκπαιδευτικοί μεταξύ μας, να γνωρίσουμε την ιστορία και τα έθιμα της περιοχής καθώς και να απολαύσουμε τις ομορφιές του τόπου. Κουβαλήσαμε, λοιπόν, μαζί μας όμορφες μυρωδιές και χρώματα, ζεστές αναμνήσεις κι ένα καλό κλίμα συνεργασίας, που θα συνεχιστεί, καθώς το πρόγραμμα “τρέχει” και για την επόμενη σχολική χρονιά».