Αρχική Σελίδα / Για τον Άνδρα / Auto - Moto / CHAOS: To ελληνικό Hypercar των 3.000 ίππων!
CHAOS: To ελληνικό Hypercar των 3.000 ίππων!

CHAOS: To ελληνικό Hypercar των 3.000 ίππων!

1 Αστέρι2 Αστέρια3 Αστέρια4 Αστέρια5 Αστέρια (Χωρίς αξιολογήσεις)
Παρακαλώ περιμένετε ...

To Chaos φιλοδοξεί να αποτελέσει το πρώτο ελληνικής κατασκευής υπεραυτοκίνητο, το οποίο θα φτάνει την ιλιγγιώδη ισχύ των 3.000 ίππων, εξασφαλίζοντας επιδόσεις επιπέδου μονοθεσίου της Formula 1.

O λόγος για το Chaos του Σπύρου Πανόπουλου, το οποίο υπό κανονικές συνθήκες πρόκειται να πραγματοποιήσει την επίσημη πρεμιέρα του στο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης του 2021. Για την ώρα βέβαια παραμένει κάτω από ένα πυκνό πέπλο μυστηρίου συνεπώς, οι πρώτες επίσημες φωτογραφίες, έστω και πολύ συγκεκριμένων τμημάτων του, ήταν αρκετή ώστε να το επαναφέρει στα πρωτοσέλιδα.

Ο κινητήρας

Σύμφωνα με την εταιρεία Σπύρος Πανόπουλος, που έχει αναλάβει την εξέλιξη και την παραγωγή του, το Chaos θα εφοδιάζεται με έναν V10 κινητήρα χωρητικότητας 4,0 λίτρων, ο οποίος με τη βοήθεια δύο ανθρακονημάτινων στροβιλοσυμπιεστών μεγέθους 68 mm και των συνολικά 20 μπεκ ψεκασμού (ένα άμεσου και ένα έμμεσου σε κάθε κύλινδρο) θα αποδίδει έως και 3.000 ίππους.

Υπερβολή θα μπορούσε να ισχυριστεί κανείς, ωστόσο, τίποτα ίσως να μην μπορεί να θεωρηθεί υπερβολικό για έναν κινητήρα που διαθέτει κυλινδροκεφαλές, στροφαλοφόρο άξονα, εκκεντροφόρους, μπιέλες και βαλβίδες κατασκευασμένες από τιτάνιο. Άλλωστε η μέγιστη ισχύς των 3.000 ίππων θα επιτυγχάνεται με καύσιμο E85, καθώς με τη χρήση της κοινής αμόλυβδης βενζίνης o V10 των 4,0 λίτρων θα αποδίδει μόλις… 2.000 ίππους.

Το κιβώτιο

Ένα ημιαυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη οκτώ σχέσεων και το κεντρικό διαφορικό Torsen αναλαμβάνει τη μετάδοση της ισχύος και στους τέσσερις τροχούς, την ίδια στιγμή που οι κεραμικοί δίσκοι και οι δαγκάνες τιτανίου θα φροντίζουν για την επιβράδυνση του συνόλου. Με μέγιστο βάρος 1.150 κιλών, το ελληνικό Chaos έχει την ικανότητα να επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε λιγότερα από 2 δευτερόλεπτα, φτάνοντας την τελική ταχύτητα των 500 χλμ./ώρα.

Όλα αυτά βέβαια μένουν να επιβεβαιωθούν στην πράξη, ουδείς ωστόσο μπορεί να διαφωνήσει ότι οι πρώτες φωτογραφίες του ελληνικού hypercar αφήνουν τις καλύτερες των υποσχέσεων.