Αρχική Σελίδα / Υγεία / ΔΕΙΞΕ ΜΟΥ ΠΩΣ ΚΟΙΜΑΣΑΙ… Να σου πω ποιο στρώμα να διαλέξεις!
ΔΕΙΞΕ ΜΟΥ ΠΩΣ ΚΟΙΜΑΣΑΙ… Να σου πω ποιο στρώμα να διαλέξεις!

ΔΕΙΞΕ ΜΟΥ ΠΩΣ ΚΟΙΜΑΣΑΙ… Να σου πω ποιο στρώμα να διαλέξεις!

1 Αστέρι2 Αστέρια3 Αστέρια4 Αστέρια5 Αστέρια (Χωρίς αξιολογήσεις)
Παρακαλώ περιμένετε ...

Το κρεβάτι μας είναι το έπιπλο που χρησιμοποιούμε περισσότερο καθημερινά. Επομένως έχει μεγάλη σημασία το πού ξαπλώνουμε! Το πιο σημαντικό κριτήριο στην επιλογή στρώματος πρέπει να είναι η σωστή ευθυγράμμιση της σπονδυλικής στήλης. Επομένως, θα πρέπει να επιλέξουμε ένα στρώμα ανάλογα με τη στάση στην οποία κοιμόμαστε.

Στο πλάι

Όταν κοιμάστε στο πλάι, οι ώμοι και οι γοφοί ασκούν μεγάλη πίεση στο στρώμα. Η σπονδυλική στήλη θα πρέπει να είναι ευθεία σε οριζόντια θέση, αλλά ακολουθώντας το φυσικό «s» σχήμα. Σ’ αυτή την περίπτωση θα πρέπει να προτιμήσουμε ένα ελαφρώς πιο μαλακό στρώμα, που ακολουθεί το σχήμα των ώμων και των γοφών αλλά την ίδια στιγμή υποστηρίζει το υπόλοιπο σώμα. Αυτή η υποστήριξη κρατάει τη σπονδυλική στήλη σε ουδέτερη στάση.

Ανάσκελα

Αυτός είναι ο καλύτερος τρόπος για να υποστηρίξετε το φυσικό σχήμα «s» της σπονδυλικής στήλης. Σε σύγκριση με τον ύπνο στο πλάι, ο ύπνος ανάσκελα μοιράζει καλύτερα το βάρος του σώματος. Όσοι από εσάς κοιμάστε ανάσκελα χρειάζεστε ένα στρώμα που να υποστηρίζει τον αυχένα και το χαμηλότερο τμήμα της σπονδυλικής στήλης. Ένα ελαφρώς πιο σκληρό στρώμα προστατεύει τον αυχένα και την πλάτη από το να βυθίζονται στο στρώμα. Επιπλέον, για να μην πιέζεται ο αυχένας σας προς τα μπροστά μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ένα χαμηλό μαξιλάρι.

Μπρούμυτα

Για όσους από εσάς κοιμάστε μπρούμυτα τα νέα είναι δυσάρεστα, αφού η συγκεκριμένη στάση ύπνου δεν είναι η συνιστώμενη. Η κοιλιά ασκεί πίεση στο στρώμα, ενώ η πίεση στο στομάχι εμποδίζει τους πνεύμονες να διασταλούν πλήρως κατά την διάρκεια της αναπνοής. Επίσης ο ύπνος μπρούμυτα αλλοιώνει το φυσικό «s» σχήμα της σπονδυλικής στήλης. Σε αυτή την περίπτωση χρειαζόμαστε απαραίτητα στήριξη γύρω από τον αυχένα και τη βάση της σπονδυλικής στήλης. Ένα πολύ μαλακό στρώμα θα ασκήσει πίεση στη σπονδυλική στήλη, προκαλώντας μια αφύσικη ευθυγράμμισή της.

EXTRA TIP: Επιλέξτε συνειδητά στρώμα που περιέχει κατά κύριο λόγο φυσικά υλικά και μόνο τις απολύτως απαραίτητες χημικές ουσίες για την κατασκευή του. Έτσι θα αποφύγετε την επιβλαβή επαφή και τις αλλεργικές αντιδράσεις που μπορεί να προκαλέσουν.

Από την έντυπη έκδοση του Free Press Magazine “Εντυπάκι”. Δείτε το τεύχος Ανακαίνιση Διακόσμηση 2019 πατώντας εδώ