Αρχική Σελίδα / Επικαιρότητα / Καβάλα / ΔΕΥΑΚ: Επικαιροποίηση ή διακοπή υδροδότησης!
ΔΕΥΑΚ: Επικαιροποίηση ή διακοπή υδροδότησης!

ΔΕΥΑΚ: Επικαιροποίηση ή διακοπή υδροδότησης!

1 Αστέρι2 Αστέρια3 Αστέρια4 Αστέρια5 Αστέρια (Χωρίς αξιολογήσεις)
Παρακαλώ περιμένετε ...

Σύμφωνα με ανακοίνωση της ΔΕΥΑΚ, όλοι οι καταναλωτές που δεν έχουν μέχρι σήμερα δηλώσει τα πλήρη και ακριβή στοιχεία τους, θα πρέπει να το κάνουν μέχρι τις 28 Φεβρουαρίου 2020. Σε διαφορετική περίπτωση κινδυνεύουν με διακοπή της υδροδότησης, αφού δεν θα υπάρχει πλέον συμβόλαιο υδροληψίας σε ισχύ.

Τα Δικαιολογητικά

Για την επικαιροποίηση των στοιχείων σας θα πρέπει να υποβάλετε τα παρακάτω:

  • Αντίγραφο του τελευταίου λογαριασμού
  • Αντίγραφο του εντύπου Ε9 (Ιδιοκτήτες)
  • Αντίγραφο του ενοικιαστηρίου (από το TAXIS) ή αποδεικτικό δωρεάν παραχώρησης (Ενοικιαστές)
  • Φωτοαντίγραφο και των δύο όψεων της αστυνομικής ταυτότητας
  • Τηλέφωνο και email (αν υπάρχει) για επικοινωνία με τη ΔΕΥΑΚ.

Υποβολή Δικαιολογητικών

Οι καταναλωτές μπορούν να υποβάλουν τα δικαιολογητικά αυτά με τους εξής τρόπους:

  1. Ο ίδιος ή εκπρόσωπός του στα γραφεία της ΔΕΥΑΚ στη Δημοτική Αγορά, στο Περιγιάλι – Αγ. Τρύφωνα 14 ή στο γραφείο των Κρηνίδων.
  2. Με ηλεκτρονική αλληλογραφία στη διεύθυνση mitroo@deyakav.gr