Αρχική Σελίδα / Υγεία / Διατροφή / ΔΙΑΤΡΟΦΗ: 12 υπερτροφές για να νιώθετε και να δείχνετε στα καλύτερά σας!
ΔΙΑΤΡΟΦΗ: 12 υπερτροφές για να νιώθετε και να δείχνετε στα καλύτερά σας!

ΔΙΑΤΡΟΦΗ: 12 υπερτροφές για να νιώθετε και να δείχνετε στα καλύτερά σας!

1 Αστέρι2 Αστέρια3 Αστέρια4 Αστέρια5 Αστέρια (Χωρίς αξιολογήσεις)
Παρακαλώ περιμένετε ...

Οι υπερτροφές είναι της μόδας και η δημοτικότητα τους αυξάνεται συνεχώς. Ποιες είναι όμως αυτές που δεν πρέπει να λείπουν από το σπίτι σας;

  1. Κινόα

Αυτό το δημητριακό βοηθά στον έλεγχο της χοληστερόλης και έχει υψηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες, οι οποίες σας επιτρέπουν να καταπολεμήσετε τη δυσκοιλιότητα. Επιπλέον, είναι ένας μεγάλος σύμμαχος για όσους θέλουν να χάσουν βάρος, καθώς προσφέρει κορεσμό. Και μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως υποκατάστατο του ρυζιού σε οποιαδήποτε πιάτο, εκτός από τα γεμιστά. Εκεί μπαίνουμε σε ιερό έδαφος!

  1. Λάδι καρύδας

Έχει αμέτρητες εφαρμογές και χρήσεις. Για να έχετε ένα λευκό χαμόγελο προσπαθήστε να ξεπλύνετε το στόμα σας για πέντε λεπτά με αυτό το λάδι και να το καταπιείτε αργότερα, κατά προτίμηση με άδειο στομάχι.

  1. Πράσινο τσάι

Χάρη στο υψηλό αντιοξειδωτικό του περιεχόμενο, βοηθά στη διατήρηση της ελαστικότητας του δέρματος. Διευκολύνει επίσης την πέψη και μπορεί να ενιχύσει αδυνάτισμα. Φυσικά, θα πρέπει να καταναλώνεται με μέτρο.

  1. Κόκκινα φρούτα και λαχανικά

Για να ενισχυθεί το δέρμα είναι απαραίτητο να τρώτε τρόφιμα με υψηλή περιεκτικότητα σε β-καροτένιο, γνωστότερο ως βιταμίνη Α. Βρίσκεται κυρίως σε φρούτα και λαχανικά κόκκινου, πορτοκαλί και κίτρινου χρώματος.

  1. Μέλι

Επιστρέφουμε στην πατρίδα. Με τον ίδιο τρόπο που καταπραΰνει τον πονόλαιό σας, σας βοηθά να ενισχύσετε τις άμυνές σας και σας δίνει πολλή ενέργεια.

  1. Παπάγια

Η παπάγια περιέχει πηκτίνη, η οποία βοηθά στον έλεγχο της εντερικής λειτουργίας. Είναι ιδανική για να την πιείτε σε χυμούς σε συνδυασμό με το καρότο, το ροδάκινο και το μάνγκο.

  1. Σπιρουλίνα

Ιδανική για την προετοιμασία του «πράσινου χυμού», καθώς προσφέρει καθαρισμό και αποτοξίνωση.

  1. Φράουλες

Περιέχουν μεγάλες ποσότητες βιταμίνης C, που βοηθούν στη διατήρηση του κολλαγόνου και εμποδίζουν την εμφάνιση ρυτίδων στο δέρμα. Άλλα φρούτα με βιταμίνη C είναι εσπεριδοειδή, όπως το ακτινίδιο ή το πεπόνι. Ακόμη, το λεμόνι, ιδιαίτερα αγαπητό στους Έλληνες, περιέχει επίσης υψηλές ποσότητες της εν λόγω βιταμίνης.

  1. Νερό

Σε αυτό το σημείο πρέπει να έχετε ήδη ακούσει ένα εκατομμύριο φορές ότι οι ειδικοί συνιστούν να τρώτε πέντε μερίδες φρούτων την ημέρα και να πίνετε τουλάχιστον ενάμιση λίτρο νερό καθημερινά. Δεν είναι απλά υγιεινό, αλλά απολύτως απαραίτητο. Ακόμη, τα αφεψήματα τα οποία δεν περιέχουν καφεΐνη ή τεΐνη, όπως το χαμομήλι για παράδειγμα, βοηθούν επίσης στην ενυδάτωση του οργανισμού.

  1. Καρύδια

Βοηθούν στον έλεγχο της χοληστερόλης και μειώνουν τον κίνδυνο καρδιαγγειακών παθήσεων. Ακόμη, προσφέρουν έντονο αίσθημα κορεσμού, βοηθώντας σας έτσι να αποφύγετε τα τσιμολογήματα και τις «λιγούρες» ανάμεσα στα γεύματα και αργά το βράδυ. Τέλος, περιέχουν καλά λιπαρά, τα οποία είναι απαραίτητα για το δέρμα.

  1. Αβοκάντο

Αυτός ο καρπός είναι η τροφή με τα περισσότερα αντιοξειδωτικό για την καταπολέμηση της γήρανσης του δέρματος. Οι ειδικοί επί της διατροφής προτείνουν να το καταναλώνετε δύο ή τρεις φορές την εβδομάδα. Έχει μια θέση σε αμέτρητες συνταγές, οπότε θα πρέπει να κάνετε την αναζήτηση σας. Μπείτε στο ίντερνετ και βρείτε τη συνταγή που σας αρέσει περισσότερο. Και όσο περιμένετε να ετοιμαστεί το φαγητό, μεταβείτε στο https://www.novibet.gr/live-betting και δώστε τα ρέστα σας στο στοίχημα. Φροντίδα της υγείας και του πνεύματος ταυτόχρονα!

  1. Γάλα βρώμης

Μία ακόμη τροφή που διευκολύνει την πέψη και παρέχει ασβέστιο. Εάν το παίρνουμε ως υποκατάστατο του αγελαδινού γάλακτος, θα μειώσουμε την πρόσληψη λίπους.