Αρχική Σελίδα / Υγεία / Διατροφή / ΦΡΕΣΚΑ ΦΑΣΟΛΑΚΙΑ: Καλοκαιρινός Σύμμαχος Υγείας!
ΦΡΕΣΚΑ ΦΑΣΟΛΑΚΙΑ: Καλοκαιρινός Σύμμαχος Υγείας!

ΦΡΕΣΚΑ ΦΑΣΟΛΑΚΙΑ: Καλοκαιρινός Σύμμαχος Υγείας!

1 Αστέρι2 Αστέρια3 Αστέρια4 Αστέρια5 Αστέρια (Χωρίς αξιολογήσεις)
Παρακαλώ περιμένετε ...

Γνωστά μέσα από τη λαδερή τους εκδοχή, που πολλοί αγάπησαν και άλλοι τόσοι μίσησαν, τα φασολάκια αυτή την εποχή είναι φρέσκα, λαχταριστά και φουλ στα οφέλη. Οι θερμίδες τους είναι ελάχιστες (μόλις 31 στα 100 γρ.) και σε αυτή την ποσότητα μας χαρίζουν 2,7 γρ. φυτικές ίνες, σχεδόν 7 γρ. υδατάνθρακες, 1,83 γρ. πρωτεΐνης, το 15% σε βιταμίνη C, το 14% σε βιταμίνη Κ, το 8% σε φυλλικό οξύ, το 10% από το μαγγάνιο που χρειαζόμαστε την ημέρα, το 8% από το σίδηρο, το 7% από το μαγνήσιο και το 4% από το ασβέστιο, ενώ είναι πλούσια και σε φλαβονοειδή.

Τι σημαίνουν όλα αυτά;

  • Ότι τα φασολάκια είναι μια καλή τροφή για όσους θέλουν να χάσουν βάρος, αφού αποδίδουν λίγες θερμίδες και οι φυτικές τους ίνες διώχνουν το αίσθημα πείνας, αλλά και το τσιμπολόγημα, μακριά.
  • Ότι παρουσιάζουν αντιοξειδωτική και αντικαρκινική δράση, χάρη στα φλαβονοειδή τους και τη χλωροφύλλη.
  • Ότι κάνουν καλό στα οστά, χάρη στη βιταμίνη Κ, το ασβέστιο και το μαγνήσιο.
  • Ότι κάνουν καλό στην εγκυμοσύνη, προστατεύοντας το έμβρυο, χάρη στο φυλλικό οξύ.

Αν παρόλα αυτά οι θρεπτικές ευεργετικές τους ιδιότητες δεν σας πείθουν και σκέφτεστε να τα απορρίψετε σκεπτόμενοι το λαδερό πιάτο που ίσως ποτέ να μη συμπαθήσατε από τα παιδικά σας χρόνια, σκεφτείτε ότι τα φασολάκια μπορούν να μαγειρευτούν με πολλούς τρόπους, να μπουν στη σαλάτα, να συνδυαστούν με κρέας ή ψάρι, ακόμη και με σπαγγέτι.

Πότε να τα αποφύγετε;

Τα φασολάκια είναι ένα από τα λίγα τρόφιμα που περιέχουν μετρήσιμη ποσότητα οξαλικών αλάτων. Τα οξαλικά άλατα μπορούν, σπανίως, να προκαλέσουν προβλήματα υγείας. Για το λόγο αυτό, τα άτομα με ήδη υπάρχοντα προβλήματα στα νεφρά ή στη χοληδόχο κύστη, αλλά και όσοι επιχειρούν να αυξήσουν το ασβέστιο στον οργανισμό τους, καλό θα ήταν να τα αποφύγουν.