Αρχική Σελίδα / Επικαιρότητα / ΠΕ ΚΑΒΑΛΑΣ: Τα ΑμεΑ αντιμετωπίζονται πάντοτε κατά προτεραιότητα σε όλες τις υπηρεσίες!
ΠΕ ΚΑΒΑΛΑΣ: Τα ΑμεΑ αντιμετωπίζονται πάντοτε κατά προτεραιότητα σε όλες τις υπηρεσίες!

ΠΕ ΚΑΒΑΛΑΣ: Τα ΑμεΑ αντιμετωπίζονται πάντοτε κατά προτεραιότητα σε όλες τις υπηρεσίες!

1 Αστέρι2 Αστέρια3 Αστέρια4 Αστέρια5 Αστέρια (Χωρίς αξιολογήσεις)
Παρακαλώ περιμένετε ...

Σύμφωνα με το έγγραφο του Νομαρχιακού Συλλόγου ΑμεΑ Ν. Καβάλας, ο οποίος με επιστολή εξέφρασε την διαμαρτυρία του για την μη εξυπηρέτηση κωφού μέλους του κατά προτεραιότητα, όπως ορίζεται από την κείμενη νομοθεσία, σας ενημερώνουμε τα εξής:

Το πρωί της Δευτέρας 22/6/2020, πολίτης-κωφό μέλος του Συλλόγου ΑμεΑ Ν. Καβάλας, επισκέφθηκε την Διεύθυνση Μεταφορών και Επικοινωνιών ΠΕ Καβάλας, προκειμένου να ταξινομήσει το επιβατικό του ΙΧ και να παραλάβει άδεια και πινακίδες του οχήματός του, ως συμβατικό κι όχι ως αναπηρικό όχημα. Ο υπάλληλος στην υποδοχή ενημέρωσε τον συνοδό του κωφού-πολίτη ότι οι υποθέσεις εξυπηρετούνται με ραντεβού. Κατόπιν, αφού ενημερώθηκε για τα απαραίτητα δικαιολογητικά, τα οποία δεν είχε στην κατοχή του, επέστρεψε και όταν τα προσκόμισε κατά τη διάρκεια της ημέρας, εξυπηρετήθηκε από αρμόδιο υπάλληλο της Υπηρεσίας, κατά παρέκκλιση όλων των υπολοίπων πολιτών που είχαν καθορισμένα ραντεβού και γι’ αυτό τον λόγο ο εν λόγω πολίτης-κωφός ευχαρίστησε την υπηρεσία.

Μας λυπεί το γεγονός, η γρήγορη ανακοίνωση του Νομαρχιακού Συλλόγου ΑμεΑ Ν. Καβάλας, για όσα περιγράφει σχετικά με τις «άκαρπες προσπάθειες». Οι υπάλληλοι της ΠΕ Καβάλας καθημερινά βρίσκονται στο καθήκον για την εξυπηρέτηση των πολιτών σε μια ιδιαίτερη περίοδο, κατά την οποία η λειτουργία των υπηρεσιών διέπεται από ειδικές διατάξεις οι οποίες μεταβάλλονται συχνά.

Τα ΑμεΑ αντιμετωπίζονται πάντοτε κατά προτεραιότητα σε όλες τις υπηρεσίες της ΠΕ Καβάλας.

Αναλυτικά η επιστολή του Συλλόγου:

“Ο Νομαρχιακός Σύλλογος ΑμεΑ ν. Καβάλας με την παρούσα επιστολή εκφράζει την έντονη δυσαρέσκειά του για τη μη εξυπηρέτηση κωφού μέλους του κατά προτεραιότητα όπως ορίζεται από την κείμενη νομοθεσία λόγω των συνεχιζόμενων μέτρων που εφαρμόζουν κάποιες υπηρεσίες του δημοσίου, όπως η Διεύθυνση Συγκοινωνιών ΠΕ Καβάλας.

Το πρωί της Δευτέρας 22/6/2020, κωφό μέλος μας, επισκέφτηκε τη συγκεκριμένη υπηρεσία προκειμένου να εκδώσει πινακίδες για το όχημά του. Ο υπάλληλος της υπηρεσίας του απαγόρευσε να εισέλθει και του είπε να κλείσει τηλεφωνικό ραντεβού σε ένα τηλεφωνικό νούμερο, αδιαφορώντας για το ότι ο πολίτης είναι κωφός.

Αμέσως μετά επισκέφθηκε τα γραφεία του συλλόγου μας και ζήτησε την δική μας διαμεσολάβηση για να επιλυθεί το πρόβλημα που είχε προκύψει. Οι προσπάθειες που καταβάλαμε στη διάρκεια του πρωινού και για 1,5 ώρα δυστυχώς απέβησαν άκαρπες.

Έπειτα από επικοινωνία που είχαμε με την γραμματεία του Αντιπεριφεριάρχη ΠΕ Καβάλας κου Αντωνιάδη, καταφέραμε επιτέλους να μιλήσουμε με τον προϊστάμενο Διεύθυνσης Συγκοινωνιών όπου μας εξήγησε ότι λόγω των καθυστερημένων ραντεβού ΔΕΝ γίνεται να δοθεί προτεραιότητα και ότι θα έπρεπε να κλείσει ραντεβού στο τηλέφωνο 2513503497, αλλά η γραμμή βούιζε συνεχώς καθ΄ ολη την διάρκεια του πρωινού.

Εκ των υστέρων ενημερωθήκαμε ότι το τηλέφωνο των ραντεβού λειτουργεί από τις 8 έως τις 9 το πρωί.

Θεωρούμε απαράδεκτες τέτοιου είδους συμπεριφορές σε ανθρώπους που αντιμετωπίζουν πάσης φύσεως αναπηρίες και θα έπρεπε να τηρείται απαρέγκλιτα η προτεραιότητα χωρίς αμφισβήτηση, στοχοποίηση και στιγματισμό.

Καλούμε όλους τους αρμοδίους να εξασφαλίσουν το δικαίωμα των ΑμεΑ την άμεση εξυπηρέτησή τους στις δημόσιες υπηρεσίες και να μην μας αναγκάζουν να προβαίνουμε σε καταγγελίες για να επιτευχθεί το αυτονόητο”.